• 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3

Условия за работа

Работим само с фирми и организации.

  

КАК ДА ПОРЪЧАМ?

1.Необходима е регистрация в нашия сайт. Трябва да въведете  данните за Вас и Вашата фирма, които да улеснят писането на фактури и изпращането на поръчката Ви с куриер.

2.След направена проверка от наша страна, ще получите имейл с потвърждение, че профилът Ви е активиран. Можете веднага да ползвате услугите на сайта след като въведете Вашият мейл като потребител и паролата, която сте избрали при регистрацията.

 

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

 

1.Плащане в брой при доставка (наложен платеж), плащате на куриера на място при предаване на стоката.

2.Плащане в брой на място в нашия офис.

3.Плащане по банков път. Плащането се извършва чрез нареждане на банков превод по сметка. Сметката можете да намерите на проформа фактурата, която ще Ви изпратим. При плащане по банка, стоката се освобождава след получено плащане в банковата ни сметка. 

 

 

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

 

Всички цени в сайта са в ЛЕВА без ДДС. В края на поръчката ще видите крайната си цена с ДДС! Цените на стоките в сайта не включват доставка.

 

Поръчките могат да се вземат от нашия склад или да бъдат изпратени с куриер. Куриерската услуга се заплаща на спедитора и зависи от обема и тежестта на поръчката. Спедиторът може да Ви издаде фактура за транспорта. 

 

Изпращаме със СПИДИ за Ваша сметка. 

 

Поръчки за куриер, изпратени до 13:00 часа, се изпращат същия ден.

Поръчки след 13:00 часа се изпращат на следващия ден.

Взимането на стока от нашия склад става само след допълнително потвърждение, че поръчката е готова за получаване.



 

РЕКЛАМАЦИИ

 

Рекламации относно липсващи количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка. При случаи на скрит дефект на стоката или несъответствие с обявените характеристики имате право да предявите рекламация в едноседмичен срок от датата на фактурата. Вследствие на рекламацията може да получите отстраняване на дефекта, замяна на продукта или получаване обратно на заплатената сума. Прани, носени или напечатани стоки не подлежат на рекламация.

Телефон за рекламации: 02/ 8310085

 

ПРАВО ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

 

В качеството си на потребител Вие имате право да върнете закупената от Вас стока при сключен договор за покупко-продажба от разстояние в срок от седем работни дни от доставянето й, като не е необходимо да посочвате причина за това. Вие сте длъжни да съхранявате получената стока, нейното качество и безопасност по време на срока по предходното изречение. При връщане на стоката Вие не дължите допълнителни обезщетения или неустойки.

Правото за връщане на стоки не се прилага в следните случаи:

  • За доставка на продукти, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална заявка с печат или бродерия;

  • За стоки, повредени и/или променени след момента на получаването им.

Връщането на продукта става чрез куриерска фирма, за сметка на клиента или лично в склада на Принт Салюшънс Къмпани ЕООД на адрес: София, ул. Коце Ципушев №24-26.

Ние гарантираме връщането на заплатената от потребителя сума, без стойността на куриерската услуга за връщането на продукта.

  • 1