Вход
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3

Продукти

    За какво са ни реклами тениски?

    Съвременните тенденции сред много фирми е да популяризират услугите или продуктите си чрез рекламни материали. Сред най-успешните и предпочитани материали са именно рекламните тениски.

    Проектирането на рекламни тениски може да изглежда като обикновен бизнес, но всъщност това е сложен процес по изясняване на множество детайли.

     

    Ще разгледаме някои от основните елементи, които трябва да бъдат взети предвид при проектирането на рекламни тениски.

    Когато ще бъдат проектирани рекламни тениски на дадена марката, хората, които се занимават  с процеса трябва да знаят, че това няма да са обикновени дрехи. Рекламните тениски се ползват, в повечето случаи, за да се популяризира нещо – мото, 

    марка, или кауза, която подкрепя конкретната фирма. Важно за рекламите тениски е да изглеждат не само оригинални, но и 

    Качествени рекламни тениски

    да носят определено послание.

    Своеобразна форма на комуникация без разговор – това също е част от ролята на рекламните тениски.

     Искате да направите известен продукт, марка, кауза, фирма, услуга? Защо не заложите на рекламни тениски. В качеството си на дрехи, могат да бъдат носени много пъти, те са добър начин да бъде запаметено рекламното послание от аудиторията. Ето един ефективен начин фирма да си направи успешна ПР кампания. 

    Не случайно големите марки залагат на аксесоари като рекламните тениски. Помислете си за Порше, например? Освен, че са световен гигант, производител на автомобили, те имат специализирани магазини, в които се продават рекламни материали. Сред тях са и рекламните тениски, които са едни от най-търсените продукти.

    Един от най-трудните моменти при създаването на рекламни тениски е процесът на изясняването на това, което ще бъде върху дрехата като изображение: текст, какъв да бъде той, колко големи да са буквите, логото на марката, къде да бъде позиционирано и т.н. На пръв поглед дребни детайли, но това са елементи, които са от жизненоважно значение за крайната визия на рекламните тениски. Изпълнението трябва да бъде много прецизно, за да имат готовите рекламни тениски търговски вид и да привличат погледа.

    Ситуацията с привличането на погледите върху рекламните тениски също е деликатна. Не добре оразмерените лога, надписи и

     щампи могат да изиграят лоша роля.

    Съвети, как да се изяснят правилно детайлите при изготвянето на рекламни тениски:

    1. Среща между дизайнери и фирма. На срещата следва да бъдат изяснени целите, очакванията и визията на рекламнитеДобри качествени тениски 
    2. тениски.
    3. Време. Определянето на времевата рамка е важно. Нека бъде посочен срок, в който клиентът иска да получи рекламни тениски от фирмата, занимаваща се с тяхното изпълнение.
    4. Какво може да се направи? Препоръчително е клиентът да изясни с дизайнерите и печатницата, какво могат да 
    5. направят и как.
    6. Какво не може да се направи? Наред с нещата, които са в компетенцията на хората, които ще изработят рекламни тениски, има и неща, които няма как да бъдат направени. Така че и 
      това е важно да бъде направено като уточнение между поръчител и изпълнител. 
    7. Примери. Добре е страната, която поръчва рекламни тениски или каквито и да е рекламни материали да даде на дизайнерите пример, как си представят да изглежда готовият продукт.
    8. Дизайн. От страна на изпълнителите е хубаво да кажат мнението си относно дизайна. Ако пък дадена фирма започва от нулата, т.е. иска помощ първо за това, да бъде изработено логото ѝ и тогава да бъдат направени рекламните тениски, то в този случай е още по-препоръчително да се допитат до дизайнерско мнение.
    9. Избор на подходящия модел. След като скучната и формална част по уточненията премине идва ред на изготвянето на няколко примерни материала, за да добие клиентът представа, как ще изглеждат поръчаните от него рекламни тениски.

     

    Кои послания са рекламни?

    Има хиляди техники за създаване на ефективни рекламни послания. Обаче по-голямата част от ефективните рекламни кампании имат четири общи характеристики.

    1. Общо основание

    Най-добрите рекламни кампании се фокусират върху намирането на обща позиция с потребителя. Съществува усещане сред потребителите, че компаниите са експлоататори на доверие.

    Затова - от жизненоважно значение е да се изгради доверие с потребителите, преди да се продава нещо. Ефективните 

    Рекламни тениски от качествена материя

    рекламни послания се съсредоточават върху изграждането на обща основа - връзка - която обединява компанията и потребителя. Ако сте от позицията на фирма - помислете за приликите, които споделяте с клиента, който иска да му направите правилното послание върху рекламните тениски. На базата на това може да се създаде правилното съобщение, което ще носят

     изработените рекламни тениски.

    2. Разликата между ''нуждая се'' и ''искам''

    Ако потребителите смятат, че "се нуждаят от нещо", а не просто "искат", те са много по-склонни да купуват, каквото трябва да продадете. Един от ключовите компоненти на ефективните рекламни послания е чрез тях да се установи нужда у потребителя. Дори да не е знаел, че се нуждае от даден продукт/услуга, чиито послания ще намерят място на рекламните тениски, потребителите ще се замислят дали не им липсва именно това. 

    3. Предложете решение

    Друг начин за създаване на ефективни рекламни послания е да намерим решение на проблема, или да бъде създаден проблем и после решение на него.

    4. Ясна полза

    Рекламните послания, основани на ползите, са сред най-успешните. Потребителите искат да знаят какво има в тях за тях. Те искат да се чувстват така, сякаш купуват нещо, което ще ги направи по-хубави, по-щастливи, по-фини или по-безгрижни. Като се съсредоточите върху пряката полза, която потребителят ще получи, като закупите продукта или услугата си, вие създавате мощни рекламни послания в съзнанието му.

    Рекламни тениски като средство за разпознаване на фирма

    Качествено изработени рекламни тениски

     

    Преди всяко корпоративно събитие или тиймбилдинг, е добре да имате рекламни материали на фирмата. Без рекламни тениски

     подобен случай не може да мине. Затова все по-масово работодателите правят за екипите си рекламни тениски. Това създава

     чувство за принадлежност у служителите, а е и своеобразен материал за популяризиране на фирмата.  Много компании пък си правят уникални рекламни тениски за различни събития, като запазват основната линия – примерно логото или мотото на фирмата. Доказано е, че рекламните тениски доизграждат и затвърждават имиджа на компаниите в очите на бъдещи клиенти и настоящи служители. Те са бърз и лесен начин да се популяризира фирменото лого, мото и дори цвят, и така те са станат лесно разпознаваеми.

    Оказва се, че рекламните тениски са много предпочитани не само за фирмите. Тениските са избор  на почти всички видове организации. Да вземем за пример организация на природозащитници. Много природозащитни организации използват рекламни тениски, за да популяризират каузата си, като дават пример за подражание, изработвайки тениските от рециклирани  материали.

    Рекламните тениски са удобно и ефективно облекло, чрез което дадената марката става лесно разпознаваема за хората. Възможността за увеличаване на идентифицирането на марката се умножава десет пъти, ако се разпространяват и рекламни тениски. Вие буквално създавате жив билборд, рекламиращ чрез тениски. Ако пък и материята, от която са създадени 

    Най-добрите рекламни тениски

    рекламните тениски, е качествена, ще имате доволен клиент и доволни служители, които ще носят дрехите с желание дълго време.

    Добър пример е тениска на фитнес клуб, на която, да речем, пише ''NEXT LEVEL ™'' . Добавяме логото на фитнеса и ето че вече имаме изчистена и в крайна сметка добра рекламна тениска.

    В случай, че прибавим и висококачествена материя, със сигурност тениската ще се носи дълго – било то във фитнеса, за тренировки, дори на работа.

    В Promostars качеството е от значение. Ние отделяме внимание към всеки един детайл и не пестим материали при изработката на продуктите ни. Затова, ако сте компания, която иска да се сдобие с качествени тениски, якета, шапки, които да носят рекламните послания на фирмата, то не се чудете и ни потърсете. Отговаряме на всички запитвания и даваме дрехи, които клиентът да тества, за да се убеди, че ние не пестим от качество и изпълнение.

    Друго важно нещо е качеството на материята, от която са изработени тениските. Колкото по-качествени са тениските, толкова по-дълго ще се носят рекламните послания.

    Каква по-ефективна тактика за популяризиране на нещо чрез рекламни тениски?

    Рекламните тениски и други корпоративни облекла носят сериозен потенциал за придобиване на признание на Вашата марката и на Вашата компания. Хората обичат тениските, защото са удобни за носене и винаги има място гардероба за тях. Можем да комбинираме тениските с дънки, джинси или анцуг.  Статистиката сочи, че рекламните тениски, изработени от памук могат да се носят до 5 години.

    Така че следващия път, когато искате да получите възвращаемост на инвестициите от Вашата маркетингова кампания, помислете дали не искате да се сдобиете с рекламни тениски. 

     

    За какво са ни реклами тениски?
    Кои послания са рекламни?
    Рекламни тениски като средство за разпознаване на фирма

     

    • 1